lovacskaa@gmail.com----- tel: 0040727897032

2010-08-15

SIÓFOK
































8 megjegyzés:

Névtelen írta...

1 - 2 kép kivételével ezek elég gyenge fotók!

Zsolt Fekete írta...

nem hiszem, de próbálj meggyőzni :-)

Névtelen írta...

A látásról: képeid elvesztették a szüzességüket.

Névtelen írta...

Szerintem pedig most kezdenek igazán felszabadulni a képek a különböző vélt vagy valós elvárás, műfaji és esztétikai korlát közül.

kirillateréz írta...

kedves legutóbbi (közvetlenül előttem szóló) Névtelen!
Amit írsz, hogy is mondjam, művészi szempontból irreleváns.Elvárásoknak, esztétikai "korlátoknak" megfelelő művek között is találni jókat, és a fentieket semmibe vevő, "szabad" alkotások közt is találni pocsék giccseket.
A művészet messze több az esztétikánál :)
Ezt persze kevesen tudják, főleg azok nem, akik ennyi sznobizmussal és frigid logikával közelítik meg a művészet lényeges kérdéseit, ahogy te is.
De kérdezd meg "Lovacskát", ő a lelke mélyén még tudja, hogy nekem van igazam...
Talán, még... :)

olajfának írta...

én azt mondom, hogy néhány mondatban érvelni sem lehet rendesen. maximum jópofák vagyunk. nem kell mindent annyira maximálisan értelmezni, avagy véglegesen lezárni. mintha rögzülne az értelme a mondatoknak ilyenkor, inkább keressétek meg egymást és igyatok egy jót, vagy táncoljatok közösen... epikurosz tudja mi az élet,
üdv.

Névtelen írta...

kirillateréz: véleményem írtam le, nyilván a saját fejemben lévő elvárások, műfaji és esztétikai korlátokról beszélek. Nekem tetszik Lovacska eddigi munkáihoz viszonyított friss szabadosság. Élvezem a képeket.

Művészi szempontokhoz én kisember vagyok.

kirillateréz írta...

Kedves Névtelen, hát akkor élvezd, hajrá, hajrá :)

Rendszeres olvasók