lovacskaa@gmail.com----- tel: 0040727897032

2009-05-24

EZÜST

Sokat hallottam hullámzó gabonatábláról, ma láttam először.

Csodálatos, párhuzamos csíkok haladnak a szél irányába. -

Szeretkezés után meglesett szemérem, miközben a lány bugyit húz -




Utána elmentem anyámékhoz ebédelni, akkor tört rám, nem olyan erősen, hogy meghaltam, és ilyen, eszed a szombati ebédet ugyanúgy, csak kicsit könnyebb vagy.





Hogy igenis jött szembe autó, telibe kapott mielőtt háttal visszapördülhettem volna az én sávomba, elkerülve az ütközést, sőt eszmélve, padlófékkel a kocsit is megállítottam volna.

Emlékszem , csütörtökön megértettem a Szentháromságot ; persze nem tudom leírni;

Valami ilyesmi; A Zene, az Előadó ( Chopin 2. f-mol zongora hangverseny ha nem tévedek, Bogányi Gergely) és a végeredmény valami TÖKÉLETESSÉG, de csak egy pillanatig. Egy meg Kettő nem három, hanem az EGY. A VAN

. Et sicut omnes res fuerunt ab uno, meditatione unius: sic omnes res natae fuerunt ab hac una re, adaptatione
– Ahogy minden dolog az egyből származik, az egyetlen gondolatból, a természetben minden dolog átvitellel az egyből keletkezett.

http://www.terebess.hu/keletkultinfo/smaragd.html

Kinyitottam két év után kicsit a szívemet , viszakoztak, ez a fájdalom, ha százszor is ismétlődne, ebben a tökéletességérzésben feloldódna

A fentieket tegnap írtam.




Akkor még ezeket gondoltam, és hogy lehet meghaltam, és pipacs vagyok, aki vagy 4 éve a sárga macskáját átadta a szüleinek, azóta meghalt, de pici kölyke, a sánta megvan, kicsit fél a pipacstól.

Vagy nem haltam meg, de már nem akarok fotózni semmit csak pipacsot.

De aztán elmentem fényképezni Kányádi Sándort. Rengeteget mesélt, ugyanannyi bort ittam.

Telefonáltam , a tegnapi mondatban a viszakoztak, viszakozikra módosul, kis remény.

Nem haltam meg, és nem csak pipacsokat fogok fotózni, elképzeltem, hogy a Bába kiállítására egy közös képünk mellett csak pipacsok lennének kiállítva, zöld búzában piros pöttyök, felkavarodott a gyomrom, talán egy nagy pipacsos kép lesz, esetleg fekete fehérben,

Zöld piros, ezüst.





Azért pördült ki a kocsim, mert a becsvágyam hajtott, hogy ismételjem meg Charles herceget, az idén elnéztem a World Press fotópályázat deadlinjét, meg rossz a kanyartechnikám állítólag. Megállt a kocsi , jöttek szembe, anyáztak, én meg nagyon könnyű voltam ( ingyen bungee jumping ) haza kellett volna forduljak.


http://fotof.hu



Nem fogok félni.





Egy hete Szebenben láttam Arturo Sandovalt koncerten.

A kertünkben a nővérem virágmagot vetett, én öntöztem , hazafele menet megsértettem, nem szeretném többet megbántani.




_


1 megjegyzés:

zsolt.ro írta...

:) Igen, ezentul csak pipacsot.

Rendszeres olvasók