lovacskaa@gmail.com----- tel: 0040727897032

2008-09-05

VALÓSZÍNŰ EMBERI ÜRÜLÉKKEL BEKENT 40 ÉVE SZOMSZÉDOM AJTAJa


szevasztok,
éjfél van.
a szar 1 napja az ajtón. bolond, beteg , meghalt a férje
40 év gyár.
de.
nincs hozzátartoZója.
nincski aláírja a beszálítólevelet.
engemn kicsit zavar, tegnap a bűz.
ma
meg minden, ha elkezdem elképzelni.
ahogy elkezdtem elképzelni, mert nem láttam és nem is akartam de mégis, amikor 2en egyfelől , másik felől az orvos tépte helyre a kikapart cisztás ujjamt-hánynom kellett de nem volt mit mert tudtam ne egyek, ne igYak, de pizsamáért visszaszalasztottak-nemá
adjuk meg a modját-és nem vicc papucsért mégeccer.
aztán hatottak az infúziók...
BENTALTATTAK VOLNA TUDOMÁSOM ELLENÉRE( LOVÉ A KORHÁZNAk)

, kilógtam
de regel sem eresztettek ki.
eccerrcsak megalázva éreztem magam.
MEGINT KILÓGTAM.

és eszembejutott, valaki írta:
egy embernek sikerült nem megalázkodni, nem megalázni senkit...
na kinek?
délután berugtam az alkoholista felebarátaimMAL.
este a pisztrángba...
ne haragudj.
SZERETLEK.

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók