lovacskaa@gmail.com----- tel: 0040727897032

2008-07-24

MINTHA KÜLÖNBÖZNE



Mintha különbözne

Mi külömb?

Biztos az üvegben belopott pálinka ( szegény székely rockerektől a 2 decis pillevizet is elveszik-lehet én is bevittem volna adott helyzetben , de nem volt helyzet, de nem is kerestem) beszélt a havereimből amikor is kicsit megsértődtem, ellépve az asztaluktól az esőverte szegény szigeten( de lehet nem szegény hanem kapzsi. Áznak a sziget Gerendái) inkább az irántuk érzett szégyenemben mint sértettségemben, és inkább az ölembe vettem szép Marikát.

Az ügy piti, de most leírom, majd.

Mégsem, elszállt az indulatom.

Illetve kicsiben;

Azt hittem a kistál… és a republik ugyanazJ ( persze vicceltem)

Erre asszongya:

- úgy ugyanaz mint én és 1 művész.

Mintha különbözne

A másik, nem akinek az apja nyomja Wasst, asszonyga:

–vagy mint Vass Albert és Nádas

Mintha különbözne.

Különben Wassal nem lenne baj ha az emigráns amerikai magyaroknak írt volna.

Vagy egy- két könyvet nyomni tőle.

De mindet, még annál is többet?

Nem baj vajon, még ha abból a pénzből komolyat is jelentetnek meg?

És hogy Flekkenyvárosnak jó a republik, kistál, kik 20 éve ugyanazt nyomják

És mindenkép közepes könnyűzenét.

Jó ez vikkenyeseknek. De tljdonképpen nem zavaró.

Nem baj, elmúlt a haragom.

Sok szép lány, flört mosoly, vigyor, némelyik berúg, hánynak, későn kap szájához, spriccel az ujjai közt, kicsit undorító csak, a báj marad.

Volt koncertélményem is máskülönben, valami Balkán… nevűk magyarból

Tiszta, kicsit vulgáris pankos mittomén milyen zenét nyomtak, élmény volt, új.

Csókolom bácsi, a másik még visszakiált; nem tetszik megcsókolni bácsi?

Ma már süt a nap

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók